Reklamation

Der gives 2 års reklamationsret på produkter i henhold til den danske købelov. 

Hvis din reklamation er berettiget, betyder dette, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. 

Du skal reklamere inden for “rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Har du ikke mulighed for at komme ind i den fysisk butik og reklamere for din vare, så vil vi gerne bede om du sender en mail til info@kikidee.dk med billeder og beskrivelse af fejlen, således vi kan sende reklamationen videre til eventuel leverandør/producent.

Varen sendes til:
Kikidee 
Vissingsgade 13, 7100 Vejle
Mail: info@kikidee.dk

Tlf.: +45 75 82 82 83

Trustpilot